Thursday 4 July 2013

Salam perkenalan

Tujuan blog ini diwujudkan ialah untuk berkongsi serba sedikit apa sahaja yang bermanfaat kiranya ada dari diri ini untuk semua tidak kira rakan taulan ataupun penuntutku sekalian. Apa yang berguna buat diri ini, pasti ada juga insan di luar sana yang memerlukannya.

Perkara utama tentang diriku ialah saya suka membuat sesuatu SENDIRI. tidak kira apa jua perkara yang perlu hadapi, aku akan cuba buat SENDIRI. Matlamatnya ialah aku tidak suka menyusahkan orang lain, nak save bajet dan nak mencari pengalaman serta ilmu. Pengalaman yang saya perolehi, aku saya kongsikan kepada semua agar ilmu yang bermanfaat itu jika dapat diamalkan, maka semoga saya dapat ganjarannya di akhirat kelak .



Kerjaya tetapku ialah sebagai seorang guru. sebelum dan semasa menjadi seorang guru, aku banyak berkecimpung dalam pelbagai bidang merangkumi akademik, kokurikulum dan berkenaan hobiku sendiri. Apa yang jelas, saya suka membuat semua perkara yang bermanfaat jika mendapat peluang.

Apakah perkara yang aku nak kongsi tu? jeng2..baca jelahh..heheh

No comments:

Post a Comment